Strona główna » Pracownicy » Sekcja Informatyczno - Techniczna

Sekcja Informatyczno - Techniczna

Sekcja Informatyczno - Techniczna  (SI-T) wykonuje zadania związane z zakupem, administracją, instalacją, obsługą, naprawą oraz nadzorem nad sprzętem i oprogramowaniem informatyczno - audio - wizualnym znajdującym się na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Szczecińskiego.

Do zadań SI-T należy między innymi:

  • zapewnienie sprawnego działania informatycznego systemów eksploatowanych na WH
  • zapewnienie sprawnego działania systemów audiowizualnych eksploatowanych na WH
  • administracja siecią komputerową WH oraz siecią bezprzewodową WiFi
  • administracja serwerami WH
  • rozbudowa istniejącej infrastruktury LAN, sieci bezprzewodowej WiFi, terminali PIAP, systemów audiowizualnych
  • zarządzanie serwerem radius i systemem dostępu do sieci bezprzewodowej WiFi i terminali PIAP, administracja systemem retencji danych
  • zarządzanie pocztą elektroniczną pracowników WH
  • administrowanie serwisem www WH
  • archiwizacja danych
  • ustalanie polityki bezpieczeństwa
  • zapewnienie bezawaryjnego działania sprzętu oraz techniczna opieka nad nim
  • pomoc dla pracowników WH w zakresie obsługi systemów informatycznych oraz w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, audiowizualnego
  • kontrola pracy komputerów i urządzeń z nimi powiązanych, usuwanie awarii sprzętu, instalacja sprzętu, konserwacja
  • zakup sprzętu komputerowego, audiowizualnego i oprogramowania dla WH
  • nadzór nad naprawami sprzętu komputerowego i kserokopiarek wykonywanymi przez firmy zewnętrzne
  • zapewnienie bezawaryjnego działania oraz konserwacja sprzętu komputerowego, audiowizualnego w salach dydaktycznych
  • prowadzenie dokumentacji sprzętu oraz oprogramowania nadzorowanego przez SI-T
  • współpraca z portalem informacyjno-ogłoszeniowym
  • doradztwo przy tworzeniu stron www oraz zarządzanie stronami organizacji WH
  • zarządzanie systemem płatnych reklam w serwisie whus.pl
  • administracja i zarządzanie systemem ECP
  • zarządzanie systemem nagłośnienia i rejestracji obrad ze wspomaganiem głosowania
  • aktualizowanie licencji na oprogramowanie antywirusowe
  • bieżąca pomoc przy obsłudze sprzętu oraz oprogramowania dla pracowników podczas prowadzenia zajęć
  • udzielanie porad technicznych użytkownikom sieci
  • opracowywanie dokumentacji na potrzeby postępowań przetargowych i innych
  • prace remontowo-budowlane w pomieszczeniach WH
  • administracja i zarządzanie SKD
  • administracja i zarządzanie platformą streamingową WH
  • administracja i zarządzanie Wydziałowym Centrum Informatyczno Obliczeniowym
  • administracja i zarządzanie Interaktywnym Centrum Komunikacji i Badań Społecznych
  • administracja i zarządzanie systemem audiowizualnym Sali Kongresowej WH
  • przygotowanie w realizacji i pomoc techniczna przy prowadzeniu kursów oraz szkoleń

Tomasz Rudak

Komentarze niedostępne dla tego wpisu kanału.
do góry